“De laatste jaren is er op ons kantoor veel veranderd door onder andere samensmelting met andere kantoren en dus ook nieuwe medewerkers. Al snel kwamen we erachter dat daardoor medewerkers gewend waren aan een manier van werken die afwijkt van andere medewerkers. Zelf het een en ander aanpassen, zodat iedereen op dezelfde manier gaat werken, leverde helaas niet op wat we gehoopt hadden. Weliswaar werden er kleine stapjes gezet, maar niet voldoende.
We schakelden de hulp van de Customer Success Manager in
Via onze accountmanager bij Van Brug Software kwamen we in contact met de Customer Success Manager bij Van Brug Software. Na enkele gesprekken kwam de Customer Succes Manager met een collega twee dagen bij ons op kantoor. Tijdens deze dagen werden er al enkele aanpassingen in het systeem doorgevoerd, maar er werd vooral gesproken met onze medewerkers. Eén van de vragen was: “Waarom werken twee collega’s die hetzelfde werk doen op een andere manier?”
Het resultaat: Waarde Realisatie
De uitkomsten van deze twee dagen werden samengevat in een door de Customer Success Manager opgestelde Waarde Realisatie: een boeiend rapport met daarin de wensen en problemen van kantoor samengevat. Diverse wensen zijn al doorgevoerd in de laatste versie van Codex, andere wensen zullen binnenkort worden doorgevoerd. De problemen worden de komende tijd op kantoor aangepakt: via gesprekken met medewerkers en cursussen die Van Brug aanbiedt.
Met dit rapport, de gesprekken met ons personeel en met de ondersteuning van de Customer Success Manager kunnen we de mogelijkheden binnen de automatisering beter toepassen. Dit maakt ons werk makkelijker en bespaart ons tijd en geld!”