Notariskantoor Scherfke

Een fijne samenwerking is van onschatbare waarde

Bij Notariskantoor Scherfke weten ze als geen ander hoe belangrijk samenwerking met je softwareleverancier is. In Van Brug Software vinden ze de ideale partner, mede dankzij de nauwe betrokkenheid en proactieve ondersteuning van hun accountmanager Steven. Het resultaat? Optimale efficiëntie en maximaal gebruik van onze software Codex. Lees in dit klantverhaal hoe de samenwerking Notariskantoor Scherfke helpt om hun werk efficiënter te doen en hun klanten beter te bedienen.

 

Een fijne samenwerking is van onschatbare waarde
De grote kracht van Van Brug Software ligt voor notaris Rainier Scherfke in de prettige samenwerking met Steven. “Hij doet altijd wat we van hem verwachten en reageert adequaat wanneer dat nodig is. Bijvoorbeeld, als we aangeven dat we door een andere partij benaderd zijn, schakelt Steven direct naar actie. Hij neemt meteen contact op om de situatie te bespreken. Hij neemt ons erg serieus en dat waardeer ik. Daarom heb ik ook geen behoefte aan een andere softwareleverancier. Het is belangrijk dat de software goed functioneert en wij ons werk kunnen doen. Als er iets niet werkt, wil ik snel geholpen worden. De supportafdeling biedt altijd de nodige hulp en de consultants begeleiden ons waar nodig. Een fijne samenwerking is voor mij van onschatbare waarde. Mensen zijn belangrijk voor mij. Eerlijkheid, openheid en wederzijds vertrouwen staan bij mij hoog in het vaandel. Dit past niet alleen bij mij als persoon, maar ook bij ons als notariskantoor. Daarom past Van Brug Software goed bij ons.” Aldus Scherfke.

 

Optimaal en efficiënt gebruik maken van Codex
Onlangs heeft onze voormalig Customer Success Manager Lucas het kantoor van Scherfke bezocht voor een waarderealisatie. Inmiddels is Lucas intern doorgeschoven en heeft Eva Veltman zijn stokje overgenomen. Tijdens de waarderealisatie werd bekeken hoe het kantoor de software momenteel gebruikt en of zij de mogelijkheden wel optimaal benutten. “Ik merk dat Van Brug Software altijd zeer nauw betrokken is bij ons als klein kantoor. En ze zorgen ervoor dat we efficiënt en optimaal gebruik maken van de software. Wanneer er nieuwe functionaliteiten beschikbaar zijn, kijk ik vooral hoe en óf deze nieuwe toepassingen de cliënt helpen. De waarderealisatie biedt hierbij waardevolle inzichten.”

 

Grote passie voor het vak én het persoonlijke contact
Voor Rainier Scherfke is zijn passie voor het notariaat groot. “Klantbeleving is voor mij zeer belangrijk. Ik behandel de klant zoals ik zelf behandeld zou willen worden. Ik hoop altijd dat mensen ons kantoor verlaten met een positief gevoel.” Bij een notariskantoor kom je voor belangrijke momenten in je leven. “Als je als notaris daar een klein aandeel in kunt hebben, zodat hun dag net wat mooier wordt, dan ben ik blij en is mijn doel bereikt!”

 

De toekomst van het notariaat gaat veranderen
Volgens Scherfke zal over vijf jaar het notariaat aanzienlijk veranderd zijn. “Ik verwacht dat er veel meer samenwerkingsverbanden tussen kantoren zullen zijn. Op dit moment kost het individuele kantoren veel tijd om alles zelf te regelen, zoals de toepassing van de Gedragscode Informatiebeveiliging van de KNB. Als je dit centraal kunt organiseren, waar vooral kleine kantoren van kunnen profiteren, bespaart dat enorm veel tijd. Ik denk dat steeds meer kantoren voor zo een constructie zullen kiezen. Een centrale organisatie biedt voordelen, terwijl je met je eigen kantoor het dorpse en persoonlijke karakter kunt behouden.”

 

Met de persoonlijke en proactieve aanpak van accountmanager Steven en de steun van het hele team, maakt Notariskantoor Scherfke optimaal gebruik van Codex. Hierdoor verbeteren ze hun efficiëntie en dienstverlening, wat hen helpt om hun klanten op de best mogelijke manier te bedienen. Dankzij deze samenwerking kunnen ze zich volledig richten op wat echt belangrijk is: hun passie voor het vak en het bieden van een uitstekende klantbeleving.