Samen met jullie kijkt de Customer Success Manager naar de optimalisatie in het software gebruik en onze dienstverlening. Welke kansen liggen er die resulteren in een planmatige aanpak om jullie bedrijfsvoering naar een nóg hoger niveau te tillen? Tijdens deze dag inventariseert, adviseert, rapporteert, evalueert en helpt zij jullie om het maximale uit Codex te halen en zo de waarde ervan te maximaliseren. Op deze manier zorgen we ervoor dat jullie nog succesvoller worden en meer tijd en energie aan de relatie met jullie cliënten kunnen besteden, nu en in de toekomst.
Deze animatie legt in 1,5 minuut uit wat de Customer Success Manager voor jou kan betekenen.
Herken je het gevoel niet optimaal gebruik te maken van Codex en wil je hierin verandering brengen? Ontbreekt het je aan tijd om dit nu eens flink aan te pakken? Onze Customer Success Manager weet als geen ander hoe belangrijk het is dat de notariële werkprocessen veilig en efficiënt zijn ingericht en denkt daarom graag met je mee! Dan maken we software voor nu en in de toekomst!
Geen kantoor is hetzelfde en daarom bieden wij losse trainingen aan zodat iedereen kan inspelen op zijn eigen behoefte. Grote verbeteringen zitten vaak in relatief kleine investeringen. Bekijk daarom welke trainingen wij aanbieden. Staat jouw voorkeur er niet tussen? Laat het onze Customer Success Manager weten en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Het werkplezier vergroten door samen het maximale te halen uit onze software?
Mail naar sales@vanbrug.nl.